Kom liljor och akvileja, kom rosor och salivia

Jag är rastlös när det kommer till inredning. Hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att jag skulle bli en sån som byter gardiner efter årstid. Kuddfodralen i soffan förnyas lika ofta som andra byter trosor (inklusive jag själv) och om det inte var så bökigt att tapetsera skulle jag nog byta tapeter i samma takt. Okej, det var en överdrift, men nästan. För att en rastlös inredningssjäl ska få någorlunda ro, måste det hela tiden finnas projekt att jobba med. Mitt nuvarande projekt kan vi kalla ”Sovrummet”, av den anledningen att det är sovrummet som ska få sig en make over. För knappt ett år sedan sattes det upp en tapet bakom sängen som nu ska bytas. Jag har en idé som inom kort ska förverkligas, men till dess får ni hålla till godo med inspirationsbilden som fick göra-om-lustan att spira. Vad kan jag säga, jag har en grej för blommor just nu.

Love,

L

(Kommer tyvärr inte ihåg varifrån jag har tagit bilden. Sorry.)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

