Huvudvärk och kråksparkar

Vaknade upp i morse med en irriterande värk bakom tinningen. Clara skrev ett smart inlägg (bland många) om att vara hemma om dagarna och vikten av att blaska av sig och klä på sig för att kicka igång dagen. Precis så kändes det i morse på min lediga onsdag, att om jag inte hoppar in i duschen och i kläder kommer den här dagen gå i morgonrockens tecken. Sagt och gjort, svarta kråksparkar, knorr i håret och somrig vintageklänning (som är så bedårande att jag bara måste visa den för er en dag, men jag får inte till det med bilderna idag och denna förtjänar all kärlek), gjorde åtminstone lite gott för huvudvärken vill jag inbilla mig. Men ut i den bländande solen har jag inte vågat mig ännu. Snart så.

Love,

L

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Huvudvärk och kråksparkar

  1. emma skriver:

    Jag vill se klänningen!!!!

  2. du är så fin! jag vill outa din blogg snart:) kram.

    • vintageprylar skriver:

      Jamen äsch då, nu rodnar jag. Vi ger det ett par veckor till, så att jag hinner bli lite varm i kläderna. Ska vi säga att jag blir offentlig första juni? Känns lite högtidligt på något sätt🙂 Och kanske har jag och Hasse köpt en kamera då, så att jag kan ta lite proffsigare bilder. Men jag gillar att ni läser, känns bättre än att bara skriva för sig själv. Så hang in there! Kramkram

Kommentera

