I rather dance than talk with you.

Häromdagen hade jag på mig den här klänningen. En alldeles ljuvlig sak som jag fyndat hos Lisa Larsson. Men efter ett tag åkte klänningen av till förmån för ett par byxor. Anledningen? Den var inte helt nöjd över situationen. Den viskade till mig ”ta mig ut, dansa med mig!”. Inte så konstigt med tanke på att klänningen legat nerpulad i en dyster klädkasse. I ett sinnesförvirrat tillstånd tänkte jag nämligen göra mig av med den. Tur var väl det att jag kom på andra tankar! Men dansa hör faktiskt inte en onsdag till (nåja, åtminstone inte den här onsdagen). Nästa fredag däremot ska jag uppfylla klänningens önskan. Då ska ni också få se den på.

Love,

LEn delikat spets pryder ringningen och fina pärlemorknappar återfinns lite här och där.

Otroligt genomarbetade detaljer och dold knäppning i sidan. Här har inget lämnats åt slumpen. Förstås hemsydd, eller möjligtvis från en ateljé. Inga lappar vittnar om dess ursprung, det förblir en gåta.

Dansa med mig!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

