Cirkusprinsessa

Idag har jag fått strålande besked och firar detta med papiljotter i håret och cirkuskjol i midjan. Ikväll ska vi på dansbandsspelning, Chinoz spelar och jag är himla pepp. I ensamblen ingick en gång i tiden min goda vän David, men sedan han styrde kosan till Kalmar för att plugga, har de fått klara sig utan honom. Och vi med för den delen. Men idag kommer han till den stora staden och jag hoppas innerligt på en återförening med bandet. Jag tror inte att det kommer att hända, men jag kommer att tjata idogt.

Love,

L

Papiljotter och koltrast i håret. Inget konstig alls.

Cirkuskjolen är hemslöjdad av ett tyg från IKEA. Randigt såklart. Det är så styvt att kjolen står av sig själv, helt utan underkjol. Koftan är bedårande och en födelsedagspresent från min allra käraste Lisa. Hon tyckte att den var väldigt mycket jag. Det tycker jag också.

 Trevlig helg!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Cirkusprinsessa

  1. emma skriver:

    SNYGGO!!!

  2. Cicci skriver:

    Vad fin du är, snäckan!

  3. Malin skriver:

    Åh, vad fin du är!

  4. Viktoria skriver:

    Trevlig blogg! Var har du hittat dina braiga papiljotter, sådana har jag varit på jakt efter!

    • vintageprylar skriver:

      Tack Viktora! Jo förstår du, som med mycket annat jag äger har jag ärvt dem (läs: stulit dem) av min braiga mamma. De har med andra ord några år på nacken. Kan heller inte komma på att jag har sett liknande någonstans. Men om jag hittar i någon affär lovar jag att hojta till, så håll utkik här på bloggen. Ha det gott!
      /Louise

Kommentera

