Kaos

Började ett nytt jobb igår. Var på intervju i torsdags, fick besked i fredags och började således igår. Snabba puckar med andra ord. Jag är såklart hemskt glad, det är alltid spännande att få börja på ny kula och lära känna nya människor. Men tyvärr förbyttes glädjen till sorg när jag fick reda på att en anhörig gick bort igår. Bara sådär och ingen vet varför. Jag måste finnas till och stötta den som drabbats allra hårdast i det här i ett par dagar och samtidigt var pigg, glad och käck på nya jobbet. Det kan därför hända att det blir lite glesare mellan blogginlägg och bilduppdateringar just den här veckan. Förlåt för det. Men jag lovar att under tiden fnula på nya pyssliga blogginlägg precis som ni önskat. Tack för all fin respons, ni är toppen.

Love,

L

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kaos

  1. pernilla skriver:

    Hoppas du mäktar med både att vara stöd och samtidigt nystart på jobbet.

    Jättefin blogg! Hittade till dig via din vän Emmas blogg!

    Ha det fint!
    Pernilla

  2. Malin skriver:

    Åh, jag beklagar sorgen 😦 Styrkekram!

    Svar: Tack snälla!

Lämna en kommentar