Mamsen.

Det här är min mamma. När hon var ung arbetade hon som modell. Det var på den tiden då modeller inte behövde vara 180 cm långa och väga 40 kilo för att få gå på en catwalk. Hon är en av de vackraste människorna jag vet och en enorm inspirationskälla. Hon har alltid lyckats vara oklanderligt klädd trots små medel och mitt intresse och anlag för inredning kommer till stor del från henne. Förutom det har hon alltid ställt upp för mig och mina syskon, sett till vårt bästa och alltid satt sig själv i andra rummet. Idag är det mors dag. Ta nu hand om era mammor och låt dem veta att de är speciella.

Särskilt grattis till min fina vän Fatima som firar sin första mors dag som mamma någonsin. Jag hoppas att hon blir ordentligt bortskämd, för det är hon värd.

Love,

L

 Älskade mamsen, tidigt 70-tal.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Mamsen.

  1. Jeanette skriver:

    snygg mamma!

  2. Malin/lokalresan skriver:

    Oj, vilken fin bild på din mamma!

Kommentera

