Länka bör man annars dör man.

Nej usch, det lät nästan som ett hot. Vad jag ville säga var bara att jag förra veckan blev så glad att jag höll på att hoppa ur kläderna när Sofia med hemskt fina bloggen Mokkasin länkade till min blogg och inlägget om William Morristapeterna. Glad också att hon liksom jag kärat ned sig i Golden Lily, jag menar, det måste ju bara vittna om god smak. Och vilken skrivarhörna hon har skapat sen då, där kommer garanterat ett och annat mästerverk att bli till. Älskar Thonetstolarna i den otippade färgen. Och arkivskåpet! Fint som snus må jag säga.

Love,

L

Bild lånad från Sofia. Tack kära du!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Länka bör man annars dör man.

    • vintageprylar skriver:

      Tack kära du! Nästa gång jag är i London vet jag åtminstone vilken museishop som står överst på besökslistan. Det finns även ett Morrismuseum en bit utanför stan (tror det är i hans gamla hem museet huserar) som jag ännu inte har besökt. Ett litet tips till alla som ska åka till London och gillar tapeter och designhistoria.
      Kram
      /Louise

Kommentera

