Cirkusglas.

För en månad sen for jag med Emma till hennes underbara föräldrar. Jag gillar Emmas mamma Märta så himla mycket och dessutom delar vi samma intresse för gamla grejer. Helgen vi var där arrangerade vi loppis i garaget och det var lite som himmelen på jorden att få gå igenom Märtas glas och keramik som hon samlat på sig genom åren. Men så där helt otippat bland alla tjusiga designföremål föll jag pladask för fyra saftglas. Låt mig presentera cirkusglasen!

Love,

L

Apropå cirkus, inom kort ska ni få se något annat helt makalöst fint som Hjärtat tog med sig hem till mig från Gotland. Himmel och pannkaka säger jag bara, man kan ju dö för mindre.

Det här inlägget postades i Uncategorized, Vintageprylar och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Cirkusglas.

  1. de var ju sjukt fina faktiskt. och perfekta för tisdagsdrinkar! kram.

Kommentera

