Magasinet.

För en tid sedan blev jag kontaktad av en inredningsjournalist. Hon hade sett bilder på min lägenhet på Emmas blogg och ville se mer. Jag skickade henne några bilder, hon presenterade idén för några inredningstidningar och Magasinet, SvD:s nya, fylligare bostadsbilaga nappade direkt och ville ha ett reportage. Tanken var att reportaget skulle komma till hösten, eftersom vår lägenhet i allra högsta grad andas krypa-upp-i-soffan-under-en-filt-framför-brasan-murrighet framför skir och pastellig sommarton. Men så blev det väl en lucka i schemat och utanför fönstret vräkte regnet ändå ner och termometern visade fem plusgrader trots början på juni och så helt plötsligt en lördag stod tidningen där i varenda mataffär i Stockholmsområdet. Med mig på framsidan! Mycket konstig känsla. Men samtidigt hemskt smickrande att folk till höger och vänster uppmärksammar och gillar min inredningsstil. Det var ju därför jag startade den här bloggen från början, för att kunna inspirera och bli inspirerad av alla er som också gillar inredning och gamla ting. Nu har bloggen minst sagt legat i vinterdvala av många olika orsaker. Men det positiva med frånvaron är att bloggen nu är pigg och utvilad, redo att möta världen och anta nya inredningsutmaningar. Och om jag har mycket på gång.. Det spritter i hela kroppen bara av att tänka på alla fina projekt jag har att visa er. Jag säger bara – the Blog is back!

Och inredningsreportaget går att läsa här.

Foto: Emma Sundh

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Magasinet.

  1. Rakel skriver:

    Flott og personlig leilighet du har🙂

Kommentera

