Veckan som gick via instagram.

Jag har en drös med projekt här hemma. Några av dem är påbörjade och väntar nu på att bli klara, några har ännu inte tagit sin början. Det kliar i fingrarna på mig att få visa för er, men inte förrän allt är klart. Under tiden kan vi kika lite på senaste veckans bilder genom Instagram. Där heter jag Vintageprylar. Simple as that!

Norstedts vårkatalog VintagepartyVintageparty Norstedts förlag vår 2013
Norstedts vårkatalog damp ner på hallmattan. P-O prydde omslaget och vår bok Vintageparty prydde insidan.
Vintageprylar, Stringhylla, Ittalaskål, MarimekkoPostskåp, industriskåp, vintageprylar, turban
Fiffade i stringhyllan som numer har funnit sig en annan plats i sovrummet. Gjorde extra fint med Marianne i bonbonjären eftersom det skulle plåtas i lägenheten för ett inredningsmagasin. Vilket kan jag inte berätta nu. Den som väntar på något gott.. Apropå gott, kom jag på att Marianne nog är mitt bästa inredningsgodis. Efter fotograferingen var det dags att lämna den uppsnofsade lägenheten, ta på sig resdräkten och fina turbanen och bege sig av mot Uppsala och den årliga vänhelgen.
Vintageprylar
I Uppsala promenerades det längt Fyrisån, tittades det i vintagebutiker, åts det mängder och åter mängder med mat och dracks det vin. Men framförallt dracks det ljuvlig varm choklad med vispgrädde och minimarshmallows.
Vintageprylar, candy, sweetsRoberts radio, industrilampa, tegelvägg, vintageprylar
Det åts också obscena mängder godis. Och pratades i timtal. När jag kom hem på söndagskvällen var jag lycklig över att fått tillbringa helgen med fina människor, men också lycklig över att komma hem till ett rofyllt och städat hem.
Vintageprylar, filmisar
Igår hade jag ett kreativt och givande möte med mina bokkollegor och vapendragare Emma och Linda. När jag vinkat dem adjö knäppte jag en bild i badrumsspegeln. Då såg det ut lite så här.

Love,
L

Det här inlägget postades i Hemma hos mig, Instagram, Resor, Vänner, Vintageprylar och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

