Nya koppar.

Jag har köpt nya koppar. Och ja, de är nya. Inte bara nya för mig. Nytillverkade rentav, hör och häpna. Det är sannerligen inte ofta vi köper nytt porslin och glas . Men dessa tu kunde jag bara inte låta bli.

Kopp med hus, Lagerhaus, Vintageprylar, Bricka Josef Frank

Jag älskar stadsmotiv av alla de slag. Och den oslagbara färgkombinationen mint, mullvad, puder och senap är bara så himla fin.

Kopp, Lagerhaus, Vintageprylar, bricka Josef Frank, gammal plåtburk
39 riksdaler på Lagerhaus.

Love,
L

Det här inlägget postades i Hemma hos mig, Vintageprylar och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nya koppar.

  1. Frida skriver:

    Fruktansvärt fina!

  2. Lindslay skriver:

    De var jättesnygga! Senap är min nya favoritfärg🙂

Kommentera

