Lucka 11: Älskade Hem

Vintageprylar, lucka 11, Adventskalender 2012

Bakom lucka 11 hittar vi ett litet tips från mig minsann!

En dag i höstas fick jag finfrämmande. Det var Lina och Jin från tidningen Älskade Hem och fotografen Jessica Silversaga som kom för att hälsa på och göra ett hemma hos-reportage hos oss. Det var en så himla bra och lustfylld dag. Jag lärde känna tre härliga människor som jag hoppas kunna göra mycket spännande tillsammans med framöver och tiden gick i ett rasande tempo. Sådär som den gör när man har riktigt roligt. Det är intressant det där, att det med vissa människor känns som att man har känt varandra i ett halvt liv, fast man nyss har mötts. Så kändes det den här dagen med de här fina tre. Och jag tycker att det syns i reportaget också. Att jag trivs.

Här får ni en liten sneak peak. Och om ni blir sugna på att se mer finns nummer 1 2013 från och med idag att beskåda i sin helhet i en tidningshylla nära dig.

Vintageprylar, Älskade Hem, Louise Lemming, Jessica Silversaga, vintageportalen.se, inredningsreportage, inredningstidning, Plaza förlag

IMG_4017

IMG_4016

IMG_4015

Love,
L

Det här inlägget postades i Adventskalender 2012, Hemma hos mig, Vintageprylar och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

