Blogghjälpen – Fortsätt hjälp oss hjälpa!

Roberts Radio, nejlikor, Kök, vintageprylar, oljelampa, tegelvägg, slagbord,
Sitter här vid mitt köksbord, lyssnar på Musikhjälpen på min lilla vita Roberts Radio och blir varm i hela mig när jag tänker på alla er fina därute. Hittills har jag 52 underbara namn på Blogghjälpens lista. Och det är ju bara på en dag! Vi ska ju köra det här i dagarna tre och visst vore det väl smått fantastiskt om vi kunde hålla samma tempo hela helgen. Då skulle vi ju få in 150 namn och spräcka vårt mål med råge! Vi gör det här för att barnen i slummen ska ha möjlighet till rent vatten. En så grundläggande sak som rent vatten alltså.

Så kom igen och fortsätt önska låtar till Musikhjälpen, via SMS till 72 999 med belopp 50, 100 eller 200 + din låtönskning (låt, artist och ev motivering) eller donera en slant på deras hemsida. Skriv en liten rad om era bidrag och vilken låt ni valt i kommentarsfältet så skriver vi bums upp er på listan. Dessutom har ni ju chans att vinna en ännu så länge hemlig, men förtjusande fin vinst som Vintagefabriken har knåpat ihop. 

Kom igen och önska önska önska!

Love,
L

Det här inlägget postades i Blogghjälpen och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

