Favorit just nu..

Pipptröja, stickad tröja, rödvitblå tröja, vintagetröja

IMG_4265
Pippitröjan.

Det här inlägget postades i Vintagekläder och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Favorit just nu..

  1. ÅH jag är så sjukt sugen på en jag med. Är den från Jumperfabriken?

    • vintageprylar skriver:

      Nej Johanna, faktiskt inte, även om jag önskat (jumperfabrikens kläder är ju fantastiska!). Den här är ett riktigt fynd från barnavdelningen på Factory Outlet i Vingåker. 179 kronor eller nån liknande struntsumma fick jag betala. Haha, något ska man ju ha för att man är petite till storleken! Har letat flera år efter en på second hand, men när jag sprang på denna orkade jag helt enkelt inte vänta längre. Det bästa med pippitröjor är att de funkar lika bra på vintern med en kopp varm choklad att kupa händerna runt som på sommaren när kvällsbrisen drar över stranden.

      Kram
      L

Kommentera

