Vintageparty + USA = sant

I veckan fick jag, Emma och Linda ett himla fint besked från vårt förlag Norstedts. Vår bok Vintageparty ska släppas i USA! Det här är något vi bara kunde drömma om (egentligen är ju hela bokprojektet en enda stor dröm som har gått i uppfyllelse), när bokidén fortfarande var i sin linda. Men nog har tanken slagit oss då och då att det vore smått fantastiskt om något annat land skulle visa intresse för vår lilla bok. Och nu står vi här och ska släppas i USA. Livet är allt bra fyllt av lustigheter ibland.

Apropå Norstedts, här kommer några bilder från vårens och sommarens matpressträff som anordnades i veckan som gick. Det myllrade av matjournalister och förutom vår bok, presenterades kokboksrävar som Plura, Monica Ahlberg och Sara Begner och deras nya alster i genren. Det var också smått surrealistiskt, men väldigt roligt!

Norstedts pressträff, tulpaner, brudslöja, Vintageparty, vintageprylar, vintage Norstedts, pressträff, kokbok Norstedts, pompom, Vintageparty, vintageprylar, vintageNorstedts pressträff, kokbok Norstedts, Fläderspritzer, Vintageparty, vintageprylar, vintage, Marieanne Fläderspritzer, spets, champagneglas, honey comb, spetsduk, vintageparty, vintageprylar, vintage

 

Our book Vintageparty will be released in the United States this autumn. How great is that?! America, here we come!

Det här inlägget postades i Jobb, Vintageparty, Vintageprylar och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Vintageparty + USA = sant

  1. Fina Frun skriver:

    FANTASTISKT ROLIGT GRATTIS!

  2. Bello skriver:

    Helt otroligt kul och så imponerande!! Grattis till er alla!

  3. Så fantastiskt stort och roligt, grattis!!

  4. sofia skriver:

    Nu har jag hurrat mig igenom nätrymden hela vägen från Volang, via Emma, till dig! Så fanastiskt så jag ryser litegrann. Och jag bara inte fatta att det hela har gått mig förbi. Boksläpp i Amerika!! Jo, nu rös jag igen. Så himlens coolt!! Ni är ju helt enkelt alldeles bäst! Hurra!! Kram!!

    • vintageprylar skriver:

      Nämen Sofia, nu blir jag glad så JAG ryser! Bästa peppen på länge! Du vet då hur en får en jänta att dra på smilbanden hela vägen upp till öronen en helt vanlig onsdagskväll. Kommer somna med samma fåniga min i ansiktet. Och troligen vakna på samma sätt🙂 Tusen, tusen tack för värmande ord och hurrarop!! Stor kram till dig!

  5. Har redan förhandsbokat eran bok, och kan inte vänta tills den släpps! Ni är fantastiska, ch jag älskar er!
    Kram
    Angelica

Kommentera

