Vintageparty-peppen och en annan fin grej

Bloggtorka. Ordet beskriver de senaste veckorna i mitt liv. På alla andra fronter har det varit allt annat än torrt. Herre min je vad mycket som händer just nu! Det mesta helt fantastiskt och bra på alla sätt och vis, men ibland räcker tiden och människan bara inte till. En av alla de bra sakerna som pågått de senaste veckorna och som bidragit till denna icke-aktivitet på bloggen kommer ni att bli varse om här inom kort. Eller förresten, minst två alldeles superbra saker faktiskt. Så häng i, för snart är jag tillbaka med nya friska tag!

Tills jag tänker avslöja allt spännande vill jag dela med mig av en annan rolig sak. Vår baby Vintageparty – boken jag skrivit och stylat tillsammans med Emma Sundh och Linda Hansson ligger topp 4 inom kategorin sport, hobby och fritid på Bokus lista över mest sålda böcker förra veckan. Och det knäppaste av allt är att boken inte ens har släppts ännu! Men att förhandsboka Vintageparty går ju alldeles ypperligt. Dessutom kan ni sneak peek-bläddra i den digitalt på Bokus hemsida.

Vintageparty

Det här inlägget postades i Vintageparty och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vintageparty-peppen och en annan fin grej

  1. Hanabi skriver:

    Grattis! Det ser ut som om de många bollarna i luften lönar sig och sidorna ser riktigt fina ut🙂

  2. Vad roligt, grattis! Ska bli kul att se den. Och ja, det brukar ju bli så, fullt upp i verkliga livet = torka i bloggvärlden🙂

Kommentera

