Äntligen – Vintageprylar.se är här!

Herregud vad det har tagit tid för mig att krysta fram det här projektet. Men med ovärderlig hjälp från Emmas grymmaste syrra Ellen som är typ den tech-smartaste personen jag vet och med en header som Hjärtats kollega Andreas proffsigt har formgivit (hatten av till dig Andreas!), är den således äntligen på plats – min alldeles egna Vintageprylar.se! Det brukar vara lite sådär att själv vet jag precis hur jag vill att saker och ting ska se ut, men har ingen aning om hur jag ska förverkliga dem. Då är det tur att det finns folk som är bra på sånt jag är mindre bra på så att jag kan fortsätta att vara visionären. Hur som helst ska det bli så himla mycket roligare att uppdatera nu när bloggen har fått sig en total makeover. Tycker själv att den ser ut lite som en karamell. Och karameller gillar man ju.

Hoppas innerligt att ni vill följa med mig till vintageprylar.se. Den här våren kommer nämligen att bli något utöver det vanliga och såklart kommer det också att avspeglas i bloggen. Dessutom ska jag bjuda på mer hemmafix och DIY som jag vet att ni gillar och också har efterfrågat. Jag ska grotta ner mig i mönster och tapeter som ligger mig varmt om hjärtat men som jag helt enkelt inte haft tid med senaste åren. Och så kommer jag förstås också bjuda på en stor dos vintagestyling och loppisfynd. Och massor med härlig inspiration från vårt lilla torp! Jag ska bannemej äntligen komma igång fotograferandet på riktigt. Jag gick en fotokurs i vintras och längtar verkligen efter att få tid till att praktisera mina nya kunskaper. Men så har jag också kommit fram till att det ibland inte blir så pjåkigt med instagrambilder på bloggen varför det då och då kommer dyka upp ett gäng såna. Förresten, på instagram heter jag @vintageprylar och ingen blir gladare än jag om ni vill följa mig där.

Vintageprylar
Så, framöver ses vi alltså på vintageprylar.se. Är det en deal?

Detta inlägg publicerades i Jobb, Om mig, Vintageprylar. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar